روزهای تاریک

تو روز و روزگار من بی تو روزای شادی نیست ... تو دنیای منی اما ... به دنیا اعتمادی تیست ...

روزهای تاریک

تو روز و روزگار من بی تو روزای شادی نیست ... تو دنیای منی اما ... به دنیا اعتمادی تیست ...

قسم

قسم به آخرین نگات
دلم شکست دلم چقدر به پات نشست
چشات همیشه خسته بود نگفت که دل نبسته بود
دلم چه ساده بود
نباید دیگه برگردی تو دوری از دلم
نگوحالت رو میفهمم نمیشه بگذرم
نباید دیگه برگردی تو دوری از دلم
من احساسم را بهت میگویم نباشی بهترم
واست مهم نبود یکی به یادت هست
همون که گفت کنارت هست
برید دلی که ساده بود
شکستم عاشقانه بود
دلم چه ساده بود
نباید دیگه برگردی
تو دوری از دلم
نگو حالت رو میفهمم
نمیشه بگذرم
نباید دیگه برگردی
من احساسم رو بهت میگم نباشی بهترم.........
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد