روزهای تاریک

تو روز و روزگار من بی تو روزای شادی نیست ... تو دنیای منی اما ... به دنیا اعتمادی تیست ...

روزهای تاریک

تو روز و روزگار من بی تو روزای شادی نیست ... تو دنیای منی اما ... به دنیا اعتمادی تیست ...

دانلود آهنگ رضا شیری به نام چقدر زود رفت

Reza Shiri - Cheghadr Zood Raft



دانلود آهنگ جدید ، فوق العاده زیبا و شنیدنی رضا شیری به نام چقدر زود رفت


ترانه : حمید فریزند / آهنگ : مهدی آذز


دانلود در ادامه مطلب

 
ادامه مطلب ...

آرزو کــــــــــــردی



آرزو کــــــــــــردی که روزی عاشقت عاقل شود        چــــارده شب صرف شد دیوانگی کامل شود
 
ماه می خواهد به رویت گـــــاه تشبیهش کنند       گـــــاه می‌خواهد به سوی ابرویت مایل شود
 
کفر می گویم ولی جا داشت با چشمـــــان تو      آیه‌ی تغییــــــــــــــــــــر قبله ناگهان نازل شود
 
لکه خونی در حصــــــــار سینه گاهی می تپید      عشق تو نگذاشت این بیچاره روزی دل شود
 
قلـعه‌ای از ماسه بود این‌دل که آبش برده است       سرنوشتش بود پابند لب ســـــــــــاحل شود
 
از همان اول اسیر موج و گــــــــــــــــــردابم هنوز      کار ما آســـــان نبود اول سپس مشکل شود
 
حسّ من در های‌و‌هوی شهر می‌دانی چه بود؟      کـــــودکی باشی که در بازار دستت ول شود
 
کاش در آوازهـــــــــــــــــــای خلوت دلتنگی اش     سهم ناچیزی برای شعــــــــــر من قائل شود
 
"آرش شفاعی"

تــنـهـا

 

پسر عاشق


کنار پنجره ی احساس به تو می نگرم
مرا که یادت هست
می دانم تو همیشه بیاد من  هستی چه بیادت باشم  یا نباشم
اینجا دلم میان هزار دغدغه و خیال میگذرد
میان اندیشه  فرداست که  گم میشوم
به کوتاهی من نگاه نکن، خیال روی توست که آرامشم می دهد
این روزها دلم سخت تنها ودلتنگ می شود
میدانی،نیاز من نگاه مهربان توست
دلم رابه خودت می سپارم
برای
دلم کاری بکن....

تَـ ـنـ ـهـ ـآیـــی..ـ

حَقـ ـــه کَـ ـسـ ـی اَسـ ــتـــ

کـ ـه خـ ـیــــآنَـ ـت مـ ـیــــکـ ُُــنَد

اَمـ ـــآ...

نَـ ـصیـــبـــ کَســـی مـــیـ ـشَـــوَد....

کـ ــه وَفـ ــــآدآر اَسـ ــتـــــ .....

مردونه

مردونه حــــــرف بزن ، مــــ♥ـــــردونه بخنــــــد ، مردونه گریــــــه کن ،

مــــــردونه عشـــ♥ـــق بورز ، مردونه ببــــــــخش ، . . . !

مرد بــــــاش و هیچ وقت نامـــ♥ــردی نکن ؛

مخصوصـــــا در حق کســـــی که باورت کـــ♥ـــرده

و بهـــــت تکیـــــه کرده.....

چه ساده لوح اند آنان که می پندارند
عکس تو را به دیوارهای خانه ام آویخته ام ،
و نمی دانند که من دیوارهای خانه ام را به عکس تو آویخته ام

ﺣﺲ

ﺑﺪﺗﺮﯾﻦ ﺣﺲ ﺩﻧﯿﺎ وقتیه ﮐﻪ ﺩﻟﺖ ﺑﺨﻮﺍﺩ ﺻﺪﺍﺵ ﺭﻭ ﺑﺸﻨﻮﯼ
ﻭﻟﯽ ﻧﺘﻮﻧﯽ ﺯﻧﮓ ﺑﺰﻧﯽ
ﮐﺎﺵ ﺍﻧﻘﺪﺭ ﻣﻘﺼﺮ ﻧﺒﻮﺩﯼ
و ﮐﺎﺵ ﺍﻧﻘﺪﺭ ﻟﺠﺒﺎﺯ ﻧﺒﻮﺩﻡ.....!

هنوز هســــــــت!

هنوز هســــــــت!
عشق واقعی را میگویم…
خیانت هست،دروغ هست، بازی با دل هم هست، درست…!
ولی یه جایی گوشه ی پاک دله بعضیا،
به دور از گناه ها و بدی ها،
هنوز هم هســــــت عشق واقعی…

عاشق تو بودن

مرخصی ندارد
حتی وقت استراحت ندارد
حقوق و مزایا ندارد
بیمه ندارد
ترفیع و پست و مقام ندارد
استعفا یا اخراج شدن ندارد
بازنشستگی و از کار افتادگی هم ندارد
با این حال دوست داشتنی‌ ترین شغل دنیاست ،
عاشق تو بودن…

تازه می فهمم وسعت تنهایی ات را

تازه می فهمم وسعت تنهایی ات را

تازه می فهمم وسعت تنهایی ات را


حالا که دیگر حتی بی تو"...تنهایی را حس نمی کنم


حالا که نمی توانم در جواب خوبیهایت برایت خوب باشم


حالا که بیشتر از هر کسی لحظه خوب با تو"...بودن را احساس می کنم بی انکه باشی


بگو چگونه باید مثل تو"..   عاشق شد


چگونه باید مثل تو"...صداقت را معنا کرد و به جایش دروغ شنید


چگونه با اتش دوست داشتن قلبها را به اتش کشید


حتی اگر هم همه تو"...را از یاد برند من فراموشت نمی کنم...


حرف اخر " از دل نرود هر انکه از دیده برفت

پدر...

عاشقانه ترین جمله ها


پدر..
همون کسیست که لرزش دستش
دیگه چیزی ازچای توی استکان باقی نگذاشته
ولی بهت میگه به من تکیه کن
وتو انگارکوه را پشتت داری

دانلود ترانه جدید تاوان احسان خواجه امیری

دانلود ترانه جدید تاوان احسان خواجه امیری با پخش آنلاین


ترانه سرا : روزبه بمانی – آهنگساز : علیرضا کهن دیری – تنظیم : هومن نامداری



دانلود و متن آهنگ در ادامه مطلب
 
ادامه مطلب ...

دل آدمـــا

سایت عاشقانه ساکار


دل آدمـــا،

شــیشــه نیـســت کــه روی آن ” هــــــا ” کنـیــم

بـعـــد بـا انـگـــشـت قــــلب بـکشیـم و

وایــسیــم آب شـــدنـش رو تماشــــا کنــیـم و کیـــــف کنـیـم !!!

رو شیــشـه ی نـــازک دل آدمـــا اگـــه قـلبـــــــــی کــشـیـدی

بـایــد مــــــــردونــه پاش وایســــتـی

عجیب است !!! پرواز با بال شکسته

سایت عاشقانه ساکار


عجیب است،باز هم،پرواز کنان به سوی تو می آیم پاک فراموش کرده ام بال های شکسته ام را ! ! !

زمستان دوریت …

دوریت زمستان سختی است …. کمتر از من دورشو … به شدت سرما خورده ام …

دانلود آهنگ سر در گم با صدای محمد بی باک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای محمد بی باک و محمد T-Dey به نام سر در گم


Mohammad Bibak & T-Dey - Sar Dar Gom


دانلود در ادامه مطلب

  ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ “همسایه” از محسن چاوشی

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام همسایه


دانلود آهنگ جدید ، فوق العاده زیبا ، شنیدنی و استثنایی محسن چاوشی به نام همسایه با بالا ترین کیفیت


متن ترانه و دانلود در ادامه مطلب


 

ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ آرمین تو.اف.ام به نام صدامو داری

 

 

 

کیفیت ۱۲۸ – ۳٫۹ مگابایت

دانلود در ادامه مطلب

  ادامه مطلب ...

من برای عشق لایق نیستم

سایت عاشقانه ساکار


دیگر آن مجنون سابق نیستم
آن بیابان گرد عاشق نیستم
اینک از اهل نسیم و سایه ام
با تب صحرا موافق نیستم
با سلامی با خیالی دل خوشم
در تکاپوی حقایق نیستم
بس کنید اصرار را، بی فایده ست
من برای عشق لایق نیستم

شیشه ی پنجره را باران شست …

سایت عاشقانه ساکار


شیشه ی پنجره را باران شست

از دل من اما
چه کسی نقش تو را خواهد شست…؟
چه بگویم با تو ؟
دلم از سنگ که نیست
گریه در خلوت دل ، ننگ که نیست
چه بگویم با تو ؟
که سحرگه دل من باز از دست تو ای رفته ز دست
سخت در سینه به تنگ آمده بود