روزهای تاریک

تو روز و روزگار من بی تو روزای شادی نیست ... تو دنیای منی اما ... به دنیا اعتمادی تیست ...

روزهای تاریک

تو روز و روزگار من بی تو روزای شادی نیست ... تو دنیای منی اما ... به دنیا اعتمادی تیست ...

حتی یه ثانیه برام انگار یه عمر دیگه بود
وقتی رسیدی عشق تو از سر من پریده بود
اهای غریبه با توام نفهمیدی چی کشیدم ،یه یادگاری از تو بود به هر چی که میرسیدم
گفته بودی که عشقمو پای هوس نمیبری
گفتی تو آغوش کسی نفس،نفس نمیزنی
اما صدای نعره هات به گوش آسمون رسید
با لحن تیز خندهاش رو رگ آبروم کشید

نظرات 1 + ارسال نظر
َAmin دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 14:27 http://lovesaminja.mihanblog.com

سلام
اگه موافق با تبادل لینک بودی من رو با اسم عاشقانه ها لینک کن و بهم بگو که با چه اسمی لینکت کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد