روزهای تاریک

تو روز و روزگار من بی تو روزای شادی نیست ... تو دنیای منی اما ... به دنیا اعتمادی تیست ...

روزهای تاریک

تو روز و روزگار من بی تو روزای شادی نیست ... تو دنیای منی اما ... به دنیا اعتمادی تیست ...

تَـ ـنـ ـهـ ـآیـــی..ـ

حَقـ ـــه کَـ ـسـ ـی اَسـ ــتـــ

کـ ـه خـ ـیــــآنَـ ـت مـ ـیــــکـ ُُــنَد

اَمـ ـــآ...

نَـ ـصیـــبـــ کَســـی مـــیـ ـشَـــوَد....

کـ ــه وَفـ ــــآدآر اَسـ ــتـــــ .....

نظرات 1 + ارسال نظر
نیما سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 23:40 http://www.patoghmanoto.ir

سلام گلم خوبی؟
وبلاگ ریبای داری
عزیز انجمن تاسیس شده دارم که شما رو دعوت به بازدید میکنم
خوشحال میشم عضو انجمن پاتوق من و تو بشی
بیا از من و تو ما بسازیم
انجمن پاتوق من و تو
www.patoghmanoto.ir
به امید فردای بهتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد