روزهای تاریک

تو روز و روزگار من بی تو روزای شادی نیست ... تو دنیای منی اما ... به دنیا اعتمادی تیست ...

روزهای تاریک

تو روز و روزگار من بی تو روزای شادی نیست ... تو دنیای منی اما ... به دنیا اعتمادی تیست ...

عشق من به تو

متن عاشقانه عشق من به تو

عشق من به تو”..
ارزش این همه فکر و خیال را ندارد
وقتی به یاد تو بودن برای منی که یک فراموش شده ام چیزی جز دست و پنجه نرم کردن با مرگ نیست
نه زندگی که برایت کوچکترین ارزشی نداشت عشق انچرا که فکرش را می کردم نبود
جز رنج دوری
تو”..وقتی که من تنها ماندم ”
عشق تبلور بودن است نه نیستی
اما کاش زودتر می فهمیدم نه وقتی که تو”..پی به نبودنم ببری اری انکه بود تو”..بودی و این من بودم که نبودم بودنی به قیمت زندگی ات و نبودنی به قیمت مرگ من اما خدا خودش بهای این عاشقی را می پردازد و زندگی شیرین می شود به شیرینی” شیرینی …

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد